Εμφάνισή, προϊόντα και υπηρεσίες αλλάζει η Lufthansa.
Για το λόγο αυτό, προέβη σε διαφοροποιήσεις στο ντιζάιν, στα χρώματα, ακόμα και στο λογότυπο, επανακαθορίζοντας την παρουσία της με πιο επιβλητικό τρόπο.
Ετσι, η εταιρεία επιχειρεί να επαληθεύσει τον ισχυρισμό ότι αποτελεί έναν premium αερομεταφορέα που έχει εκσυγχρονιστεί προκειμένου να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και τις ψηφιακές ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη.
Ο πρόεδρος της Lufthansa, κ. Carsten Spohr, παρουσίασε τις σημαντικότερες καινοτομίες που εισάγει η εταιρία για πρώτη φορά στην εξυπηρέτηση των επιβατών.